Thursday, January 1, 2015

New Year Resolution

Assalamualaikum dan apa khabar?

Sorry kerana saya jarang update di blog ini. Bila mood tak ada, memang susah. Saya janji mood baik ke tak ke, saya akan always update my baby, my blog hihi.

So, apa new year resolution saya?

1. Pertama kali, nak naik rank sebagai seorang Supervisor. Ini janji saya dan saya pasti tunaikannya, by hook or by crook. So, saya pasti buat all out. Takde back out lah.

2. Turun berat. Saya pasti, kita semua tahu yang makan nasi dalam kuantiti banyak akan menyebabkan badan cepat naik kilo. Still, saya tak boleh resist bila tengok nasi. (Sigh). Nak cuba ambil semangkuk kecil sehari or 2 hari sekali. (Petang tadi timbang berat, fuyooh. Macam saya pregnant, tapi saya belum kahwin ke apa. Sedih tau).

3. Again, macam saya cakap, saya nak update my blog. Dan facebook fanpage sekerap yang boleh. Nak letak priority to my social networking. Kena letak pengorbanan yang sangat tinggi yer bila berbiz. Sekarang, prestasi saya baru gear neutral. Nak naik gear 1 dan semakin up dan up lagi.

4. Nak blogwalking sekerap yang boleh. Kena chat dan berkenalan dengan blogger. Suka baca catatan semua blog yang saya buka. Kenalah beramah mesra hihi.

Sekian celoteh saya. Rindu kat blog cewahh. Kejap lagi nak upload post baru. Dah lama sangat termiss post kat sini.

Saya still pengedar sah Shaklee. Dan bulan ini promosi extravaganza tau dari Shaklee :).

0 comments:

Post a Comment