Thursday, December 4, 2014

Kenapa Vitamin E Sangat Bagus untuk Kita?

Salam sayang dari saya untuk pembaca semua,

Alhamdulillah, bulan Disember ini kick start untuk tahun baru 2015 yang cuma tinggal sebulan sahaja lagi. Dan, pihak Shaklee memberi berita happy kepada saya kerana jeng jeng jeng....

Promo Sustained Release Vita-C Plus dan Vitamin E Complex!

Maaf sangat-sangat kalau nampak blog saya jarang update. Saya akan cuba update sekerap yang mungkin ye hihi.

Back to the point, special bulan ini kerana promosi Vitamin C dan Vitamin E ini, Shaklee menawarkan:


  • Pembelian 6 botol Vitamin C/Vitamin E Complex, akan dapat percuma 1 botol Vitamin C/Vitamin E Complex
  • Pembelian 2 botol Vitamin C/Vitamin E Complex, diskaun sebanyak 5% daripada harga asal
Dalam artikel ini, saya ada share kebaikan kedua-dua vitamin ini:

 
Hari ini saya nak share kenapa Vitamin E ini sangat bagus untuk kita:

Mengikut kajian saintifik, minyak biji anggur terbukti amat berkesan untuk membantu mengatasi masalah kanser serta amat baik untuk awet muda dan memelihara kecantikan badan jika diamalkan secara konsisten. Vitamin E Shaklee ini sudah ditambah baik (improve) formulanya dengan minyak biji anggur atau grape seed extract. Antioksidan di dalam sebiji anggur agak tinggi, iaitu 400 iu. Memang bagus sangat untuk awet muda. Sehari pun, cuma telan sebiji kapsul sahaja hihi.

vitamin e

Pesan saya, nak cantik dan awet muda, telanlah vitamin E Complex dari Shaklee ini ye.

Hubungi saya untuk info dan pembelian:

Nabihah Yunus
Shaklee ID: 893006
SMS: 012-3620750
Email: nabihah_yunus@yahoo.com



0 comments:

Post a Comment