Saturday, November 8, 2014

Testimoni: Pengalaman Pesakit Kanser Usus Minum ESP

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Hari ini saya nak share testimoni yang saya ambil daripada blog Diet Diet Sihat. Pengalaman pesakit kanser usus minum ESP Shaklee dan apa yang beliau rasa setelah mencuba ESP. Ini juga antara sebab kenapa saya makin suka cerita pasal Energizing Soy Protein (ESP) yang best ini hihi ;D.


Pengguna ini merasakan yang setelah mencuba ESP, beliau berasa kenyang dan bertenaga. Kita sendiri tahu, kimoterapi akan memusnahkan sel kanser dan dalam masa sama, ada sel sihat juga musnah. Kalau kita sendiri ada keluarga yang menjalani kimoterapi, pasti tahu yang mereka ini nak makan pun tiada selera kan?

Pengguna ini juga rasa yang kulit makin lembap, berat badan pun sudah kembali ideal, rambut semakin tumbuh dan kuku juga sudah semakin cantik. Sebabnya, ESP ini diperbuat daripada protein soya. Ia bertindak untuk menggantikan sel yang tidak sihat dengan sel sihat. Saya baca testimoni ini pun, saya tumpang gembira. Perubahan positif macam ini, siapa pun suka kan? :)

Berminat untuk membeli produk Shaklee daripada saya?

Hubungi saya, wakil Shaklee bertauliah anda.

Nabihah Yunus
Shaklee ID: 893006
SMS: 012-3620750
Email: nabihah_yunus@yahoo.com


2 comments:

  1. alhamdulliah best dengar sharing macam ni.. moga mak semakin sihat in shaa Allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tu testi saya ambil dari blog Diet Diet Sihat. kredit to them hehe :)
      yes, memang sharing yang terbaik. insya Allah, tak tanya pulak khabar ibu tuan empunya blog, kak Ainul :D

      Delete