Tuesday, September 2, 2014

Nak Kulit Cantik? Cuba Kolagen Shaklee

Kolagen dengan wanita ibarat berlian dengan wanita. Betul tak teori saya? Tahukah anda, kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat dalam tubuh badan manusia. Nak cantik macam Song Hye Kyo ke, Angelina Jolie ke, minumlah kolagen. Maksud saya, cantik kulit. Angelina Jolie tahun ini umur 39 tahun. Tapi kulit dia, saya rasa makin usia beliau bertambah, lagi cantik dan berseri. Cemburu saya.

Kolagen membantu kulit untuk lebih halus dan mulus serta tanpa cela. Kalau nak mekap masa pergi dinner, nampak berseri dan sedap mata memandang. Keyakinan pun lebih terserlah kan?

Testimoni Pengguna:

Kulit Cantik Pakai Kolagen

Beza bukan? Jika anda nak tahu, kolagen ini selain boleh diminum (campur dengan air atau jus kegemaran anda), ia boleh juga dibuat masker muka. Kulit lagi bertambah seri. Ibu hamil pun boleh buat masker ini. Cantik luar dan dalam. Bulan ini, beli 6 kotak, dapat percuma lagi 1 kotak. Seronok kan? :D

Hubungi saya untuk info dan pertanyaan:

Nabihah Yunus
Shaklee ID: 893006
sms 012-3620750

0 comments:

Post a Comment