Monday, June 9, 2014

Collagen Powder Shaklee untuk Cerah Semulajadi

Bulan Jun 2014 Shaklee menawarkan promosi untuk Vitamin E. Namun begitu, ada lagi satu supplement untuk kulit cantik yang memang menarik dan tidak kurang juga ramai peminat hihi. Supplement yang saya ingin ceritakan ialah Shaklee Collagen Powder. Testimoni untuk kolagen ini pun hebat dan gempak juga. Perempuan dan lelaki pun boleh menggunakannya, tiada masalah.

Jika anda teringin untuk mencantikkan kulit dengan penggunaan makanan tambahan yag diyakini, tiada bahan meragukan dan bukan short term effect atau jangka masa pendek sahaja kesannya, Shaklee Collagen Powder adalah pilihan terbaik dan kualitinya memang tidak boleh dinafikan.

Kajian klinikal Shaklee membuktikan penggunaan untuk tempoh 8 minggu telah membuktikan keberkesanan Shaklee Collagen Powder. Namun, ada juga pelanggan yang sudah mencuba selama 2 minggu telah melihat kesan yang menakjubkan.

Jom baca apa kata pengguna Collagen Powder ini,



"Pic dua-dua ini memang gambar asli. Tak bubuh make-up pun. Sebab tu korang boleh tengok lagi kesan pigmentasi yang semakin samar-samar tu. Kalau sekiranya saya apply foundation memang hilang rata je ngan kulit. Dulu kakak saya sendiri suruh saya guna naturactor bagai hehee.. cuma saya rasa masih pelik kalau bersih tang-tang. Dah bertahun-tahun dengan jeragat nih. Semakin teruk bila mengandung. Menjadi-jadi. Jadi saya ambil keputusan.. Biarlah saya tunggu hilang sendiri je dengan supplemen Shaklee nih. Tak yah susah-susah nak sembunyikan. sebab saya yakin ia akan hilang. Kesan utama collagen nih, sangat terasa kulit kita lembut je. Semakin cerah bukan kat muka je. Tp semua. Kesan calar-balar, sunburn.. semua dah takde. Sebab dulu saya nih memang ahli persatuan, aktif berjemur, khemah sana-sini."      

* Disclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, mrawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Hubungi saya, wakil Shaklee anda:

Nabihah Yunus
SID 893006
sms 012-3620750





0 comments:

Post a Comment